Alexis

Alla inlägg under juni 2013

Av Liana Westerbring - 29 juni 2013 17:37

Asså man kan bli ledsen ganska så snabbt iallafall jag, jag blir deppig direkt något händer! Just nu sitter jag ute och lyssnar på Avicii's nya låt, "wake me up" sjukt bra! Jag saknar min syster också.. Tilde, kom hem snart! <3 puss <3

<3

Av Liana Westerbring - 28 juni 2013 20:47

Klipp inte bild delar av ditt liv utan bara lev livet! Vi tjejer har det mycket jobbigare än killar (tycker jag). Vi bryr oss väldigt mycket om utseende (inte alla tjejer, men de flesta) och det är jobbigt för oss, vi blir stressade och mår dåligt! Plus vi har mens och massa hormoner! Det är jobbigt att vara kvinna tänk på det innan du kaxar mot en tjej! <3 puss

Av Liana Westerbring - 28 juni 2013 14:12

Godmorgon allihopa, jag är as trött och behöver duscha.. Suck...-.-" men sen efter jag duschat tar jag och sätter på lösögonfransar och sminkar mig! :) Men det kom inte upp nån video på youtube igår för att det blev nå fel på min telefon! Så.. Men det kommer väll upp snart! Puss :*

Kik: lianaw00
Instagram: lianaw00
Youtube: lianaw00
Facebook: Liana Westerbring

Av Liana Westerbring - 27 juni 2013 19:54

Ja, på youtube kommer det snart upp en ny video så checka den så hörs vi! Puss hej<3

Av Liana Westerbring - 27 juni 2013 12:53

Heej, denna blogg kommer att handla om hur man ser ut och hur man känner sig annorlunda, alltså alla människor kan vara annorlunda på sitt sätt! Jag kommer lägga upp bilder på lite kläder och fashion och sånt! Jag tror att många kommer känns igen sig dä jag skriver! Men fortsätt å följ så hörs vi sen puss hej <3fet text

Kik: lianaw00
Youtube: lianaw00
Instagram: lianaw00
Facebook: Liana Westerbring understruken text

#fashion #läsminblogg #cool #sun #summer #blogg #readmyblogg #kiss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej allihopa, jag ska blogga om livet och hur man kan va annorlunda och att hur allt går till! Ni kommer säkert känna igen er! Men hare kul' hejdå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards