Alexis

Alla inlägg under juli 2013

Av Liana Westerbring - 17 juli 2013 23:07

Snart åker jag utomlands men säger inte vart! Men ni som vet säg inte! Men annars har jag inte gjort nå mycket! Bara suttit hemma :) och gjort mina naglar :)

Skalet, naglarna <3

Ny out fit ;)

Av Liana Westerbring - 12 juli 2013 22:41

Hurra, as kul på läger! <3 vi har spelar fiol och träffas massor av random people som blir som nära å kära! Och som alltid kommer stanna i mitt hjärta! <3 Johanna och Matilda är fan bäst, älskar de! Det här lägret är ett läger som alla får vara med på och alla instrument får va med, det behöver inte vara bara fiol! Puss hej! :*

Av Liana Westerbring - 9 juli 2013 08:50

Nu snart drar man till Norrbo på läger SKIT KUL JIPPIE! <3 jag längtar som fan!! Kommer träffa min kompis "vän" Johanna! Så läääängtaaar! Det kommer komma upp bilder och så sen :)

Av Liana Westerbring - 7 juli 2013 17:28

Sitter ute i solen å steker! Tuttarna ska bli brun ;) haha! Snart så åker jag på läger och kommer inte kunna skriva på bloggen men sen efter lägret så kommer jag hem med massa foton! :D jag kanske kommer kunna blogga där med vi får se om jag har internet! (Jag ska på fiollägret) Men puss BITCHES <3 älskar er

Av Liana Westerbring - 5 juli 2013 11:46

Oj, nu vare länge sen jag skrev på bloggen tycker jag, jah har bara inte haft tid.. Men just nu ligger jag i soffan å ba chillar! <3 hörs puss hej

HAHAHAHAHA

Av Liana Westerbring - 1 juli 2013 13:42

Gud, skit skönt i solen det steker som bara den! Jag tror jag ska ta ett dopp snart när snorungarna har gått! Vill liksom inte bada när de är där och plaskar! Men hare gött och läs min blogg! <3

Presentation


Hej allihopa, jag ska blogga om livet och hur man kan va annorlunda och att hur allt går till! Ni kommer säkert känna igen er! Men hare kul' hejdå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards